Původní plán na dnešní den byl jiný, odpolední déšť jej změnil. Pustil jsem se do avizované údržby svých F3Kček. První šlo na řadu éro, které jsem osadil systémem Frsky. V týdnu mi konečně přišly servo konektory, tak jsem mohl zkrátit stávající kabely od serv VOP a SOP na míru.
Váha po úpravě ukázala 231g a těžiště 69,7 mm. Ještě budu muset vyrobit systém pro posouvání těžiště. Tento úkol mi vázne díky opravě 3D tiskárny.
Další na řadu šel nejstarší Progress. Udělal jsem jen drobnou údržbu v uchycení kabinky a dovážil jej. U něj mám letovku 263g a těžiště na 64,9 mm. ( to budu ještě drobně ladit )
Poslední úpravu jsem dělal na váhově prostředním Progressu. Vyměnil jsem táhla VOP a SOP. Doladil středy serv. Váhově jsem na 240g a těžiště je v ideální hodnotě 68,4 mm. Tento model jsem dovažoval, protože původní těžiště bylo 72,8 mm což je zbytečně na zadní hraně. Měl jsem z něj přesně tento pocit. V bezvětří chodil solidně, jen co trochu přifouklo, tak to byl boj. 3g olova hodnotu těžiště posunul na správnou hodnotu.
Poslední dvě F3Kčka mám zatím osazené systémem Futaba a napájením 2článkem. Změnu udělám, až vstřebám změny v programování u systému Frsky. 🙂 Zatím chápu základy, s drobným doladěním a používáním některých mixů zatím bojuji. Světlo na konci tunelu je už vidět.
V předcházejících článcích jsem párkrát zmínil úhloměr pro měření výchylek. Na fotce je vidět jeho poslední varianta. Ta je osazena magnety, díky tomu není klapka omačkána. Nastavení shodných výchylek je dílo okamžiku.